????

haloha...

aku hari cam rasa bersalah plak biler mengenangkan office mate aku bersusah payah menyelesaikan pending C - Order.. yea r.. semuanya gara - gara system yang bengong...
Yang dahulunyer auto update tetapi skarang ni kener update manually satu persatu.. semua ni telah menyebabkan office aku tela memegang ranking pending yang terbanyak seluruh Melaysia... cam best jer kan... Tak best pon... Ntah la... saya minta maaf kak kema,kak normah,kak liza, kak tim dan semua staff TMPoint Kajang.. Ntah ler kengkawan... Tapi aku agak kagum gak rdengan ketabahan officemate aku nih... agak tenang melakukan kerja walaupun dalam keadaan stress.... Saper yang pernah jadi customer service especially TM,tahu ler bertapa azab nyer bila kiter berdepan dengan customer yang mencabar mental dan fizikal... Sistem yang bermasalah dengan data biler kiter process dan managament yang berpolitik... Tapi bagi kami yang bekerja yang telah lama bekerja disini kira adat lah apabila dimarah dan ditengking depan orang lain diatas kesilapan orang lain... nak wat camna kan.. one TM is me... semua kesalahan yang walaupun bukan kita buat tetapi kerana kami satu TM, semua orang kena biarpun sesetengah orang tahu yang TMPoint ini bukanlah hak milik TM tetapi adalah milik TSSSB... ntah ler..

stop pasal kerja... Pagi tadi family akutelah digemparkan dengan berita yang agak mengejutkan dimana arnab aku telah beranak dengan kuantiti yang banyak.. Suspen.. tetiber jer.... hahahha
ok lah
aku tak tahu nak tulis aper lagi..
aku tulis jer..
tapi jiwa aku tak sampai untuk menulis lately ni..
hahahha
bye

3 comments:

  1. hai..

    awak tak mention bos awak pun..bos awak tak buat kerja yer? susah lah kalau bos awak tak support..mengarah jer tahu!

    ReplyDelete
  2. SAYA TAK SETUJU KALAU SESIAPA YANG MENYATAKAN BOS SAYA TAK BUAT KERJA... EN HAIZI SEORANG BOSS YANG TERBAIK... DIA AKAN BANTU STAFF DIA SELAGI YANG DIA MAMPU...

    DAN SAYA TAKNAK SESIAPA YANG TAK KENAL BOS SAYA BERCAKAP BENDA YANG BUKAN BUKAN TENTANG BELIAU..

    HARAP MAKLUM

    ReplyDelete
  3. maaf lah..saya cuma bertanya sahaja..jangan marah-marah..nanti cepat tua..

    oh ya..c-order itew apa ya? mesti banyak.

    saya baca post awak ini..saya lihat awak cuma minta maaf pada rakan-rakan sepejabat awak..bukan bos awak..so, saya assume sahaja yg boss awak tak terlibat..maaf ya.

    cheers...

    ReplyDelete