Bertukar Angin

Hey dude.. Wassup..

dah lamer aku x update blog dengan serius... Jadi tetiba aku rasa janggal plak, rasa daripada menaip, baik aku tulis,scan n ppsyt bagi korang baca.. tapi aku rasa korang xkan terbacanya pasal bapak aku cakap tulisan aku cam doktor tp perangai cam setan... suka nyakat,,,

Ops hampir nak terlari dari tajuk. Nak dijadikan cerita aku baru berpindah tempat kerja dari TSSSB (leasing dah 3thn tapi x tahu bila nak masuk contract, maybe smpi mati...:p) ker kompeni supplier set phone n modem ke TMpoint iaitu Asadra (M) Sdn Bhd. First time kejr mati kutu, coz x tahu nak wat per, tapi Alhamdulillah aku dapat catch up apa yg bos aku n Vice president company ni ajar (aku di incharge direct oleh diorg)...

hari pertama adalah hari yg menghampehkan bagi diri aku dimana hari aku telah sesat pada hari pertama aku kejer.. HAALLAMAAKKK (style member aku Fitri TMPoint Cyberjaya)... wat hal betul r.. Dah r tu, Hari pertama gak aku tertipu dgn diri sendiri dimana aku sepatutnya balik kerja kul 6 tapi aku keluar hmpr nak punch out kul 5.30. nasib baik x punch.. hahahahah jahanam punyer perangai... nasib baik aku dpt cover balik..

lepas dari ari tu aku terus berjaya utk handle kedatangan aku dari datang lmbat... dude terbaik... Satu lagi.. aku baru perasan yang akunyer blog dah lain..
ni mesti kerja adik pompuan aku.. nak kener nih... ok..

aku nak sambung wat kejer nih k
adios,sayonara....

No comments:

Post a Comment