streamyx ataupun unifi

haloha...

harini aku letih sngt... but i know,semua orang letih... tetapi aku terima sebagai adat bekerja... hahahah... well hari rabu ni aku ader training tentang instalation unifi dekat menara rebung... excited gak aku coz nak blajar something new... yer lar... asyik nak citer pasal streamyx jer, agak2 korang pun muak gak kalau aku citer... hahahahaha...

Sebenarnyer aku masih wat research apakah kebaikan unifi berbanding streamyx selain dari speed yang laju dan harga yang agak berpatutan.... dari segi consumer atau sme... aku berharap agar aku mungkin akan dapat sesuatu yang bermanfaat utk aku persuade customer supaya still continue with TM punyer service tak kisah lah streamyx ataupun phone line...

ok lah... aku nak mai game dulu... paper info aku roger korang
k
adioss....

No comments:

Post a Comment