To somebody I Love....

Der baru dalam nidup aku…tapi kehadiran der dalam hidup aku sejak 2 menjak ni menceriakan aku seceria –ceria nya.. Tak pernah aku rasa seceria dan sebahagia camni.. walaupun kami tak pernah jumpa, tetapi der punyer gelak ketawa akan buat aku hapi. Bukan hidup aku ni xbest sebelum der..Cuma aku nyer life semakin ceria jer sekarang. Hahhaha. Aku rasa aku dah cam angau jer..xtenang bila xdaoat mesej der..xgembira bila xdengar suara der. Xsempurna bila xdapat nak bergurau dengan der.. Dan biler aku tertekan apabila aku ader masalah aku dengar suara dan gelak ketawa der aku akan tenang.. Istimewa sungguh….

Mmmm,,, Jap, aku kener bg kredit gak dkt org yg kenal kan aku dgn der.. wah… agen mencari jodoh ni.. hahahaha.. thanks akak dkt office aku, (nama tak nak la aku sebut, kang ramai orang cari der mintak der cari jodoh tuk org lain plak..hahahahaha…) akak memang best..thanks kak pasal akak kenal kan der dalam hidup saya.. saya janji dekat akak yg saya tak akan sia-sia kan der, saya janji yang saya akan bahagia dan gembirakan der dan saya janji yg saya akan sentiasa ada untuk der.. (wah,jiwang karat plak aku yek… tp aku serius….)

Dan kepada orang yg cek syg ni ….. tu dia aih…abg nak dedicated dkt syg lagu ni.

SAMPAI - KRU

Sayang
Apa yang ku katakan,
Apa yang kurasakan,
Belum pernah di alami..

Dirimu,
Segala ku kurniakan
Yang susah ku senangkan,
Asal hajat di penuhi…
Di hati…

Dan masih lagi engkau bertanya
Sejauh manakah cinta
Penjelasan ku sebenar-benar nya

Sampai tubuh tak bernyawa
Sampai ku kepangkuannya,
Biar jasad tak dilihat zahir
Cinta ku tetapkan hadir
Andai dikurnia syurga
Kan ku tunggu diluarnya
Jika ditanya mengapa jawapan ku menunggu
Kau sampi dahulu..

Mudahnya..
Sekadar bermadah,
Hingga kameragui
Keihklasan sanubari..

Sedangkan..
Racun pun kan ku telan..
Andai kau menyatakan…
Dia madu, untukku..owh sungguh

Dan masih lagi engkau bertanya
Sedalam manakah cinta..
Lafaz ikrar ku buat selamanya

Sampai tubuh tak bernyawa
Sampai ku kepangkuannya,
Biar jasad tak dilihat zahir
Cinta ku tetapkan hadir
Andai dikurnia syurga
Kan ku tunggu diluarnya
Jika ditanya mengapa jawapan ku menunggu
Kau sampi dahulu..

KATAKAN SAYANG
BAGAIMANAKAH HARUS KU HIDUP
TANPA DIRIMU
SEDANGKAN SEPARUH DARI JIWAKU
BERSAMAMU….

4 comments:

  1. ehehmm2..
    assalamualaikum..
    to someone who has falling in luv with my bf..
    kalu incik DA*gnti nma abg ajib btol ske kn dia..
    jg la dia leklok..
    taknak la pasni jd mcm yg sebelom ni..
    cm yg sebelum ni..memula kn main la ayt jiwang bgai nk rak..jnji mcm nk runtuh dunia...last2 penipu thp infinity..
    sy juz nk tgk cik DER 2 bahagia n hepi..
    >>dr kwn cik DER..hahahaha

    ReplyDelete
  2. mmm.InsyAllah saya akan jaga der sebaik yg mungkin..
    jadi awk sebagai kawan baik der, sy harap awak support r hubungan kami..
    Satu lagi..
    kerana der jauh dari saya,tolong jaga der utk saya...
    huhuhuhu...

    ReplyDelete
  3. it doesn't matter dgn sape der in relationship with..
    since der ckp now she's close with u n sdg wt pertimbangan,s0 i think i've 2 remind u 1st b4 she make a decision..
    i'm s0 worried if she make a wrong decision again.thats all..
    so,mybe nmpak sgt no manners when i talking like this..
    juz want 2 protect her from those guys yg sgt suka amek kesempatan ats KAMI2 yg ati lembut cm snow ni...
    i hope that both of u akn bahagia..
    tQ..

    ReplyDelete