www.youtube.com/watch?v=wsZzcKlKFOM lagu ni adalah salah satu lagu indie favorite aku.. hahahaha.. lagu ni first aku dengar dkt member baik aku adan.. first time dengar terus sangkut.. lagu style camni mmg favorite aku,masa jamming dgn diorg dulu mesti main lagu nih...tapi diorg ingat aku minat lagu nih pasal lagutu ada kaitan dgn aku dgn kisah silam aku,,,maybe ada ckit.. tp bukan pasal tu,,aku suka der nyer rilik n style song der.. tp bila aku tgh stress or tension lagu ni mmg akan jadi lagu kegemaran aku,,, hahahaha... nmpk gaya nya aku dah mcm nak merapu dah nih... hahahaha.. mmm nak jadikan cerita, lead guitar x band aku ajak aku main band balik tp aku tolak elok2.. ada sebab2 aku tolak,, salah satu line up dah confirm beza.. jadi maybe x seronok dulu,, feel pun dah kurang.. style song pun maybe berbeza ckit.. yg ada pun der sorang jer.. hahaha.. xper r,,, biar aku main sorang jer gitar. lgpun aku dah lama x main band,, confirm bersepah cam aku awal2 main dgn diorg dulu.. kikiki,,, www.youtube.com/watch?v=wsZzcKlKFOM

No comments:

Post a Comment