3 Hari di TMPoint Cyber...

haloha...
hari ni genap lah tiga hari aku berada di TMPoint Cyber as Streamyx Save Program Consultant... Prghh... Pedih.. hahahha... pedih pasal aper, meha aku nak citer..

hari pertama aku datang, awal 8.20..ok fine... customer xder,boring... fine... time balik plak.... pergh.... aku leh salah masuk jalan... termasuk dekat serdang... pening giler... hahahaha... 5.40 aku kuar... dekat kul 8 gak aku smpi umah... cantik

hari kedua datang kejer, kepala melayang bawak, bawak motor boleh berfikiran jauh... yer.. memang aku terlajak jauh.. aku dah sesat dkt putrajaya... poning... call EN Haizi... Bos, saya sesat bos... sesat dekat maner??? saya dekat shah alam sekarang ni... entah ler bos... dekat putra lake view, ok u-turn... ok....jumpa... jadi aku lmbt plak... nak balik tu terlampau berhati2... tapi last2 salah masuk jalan... terus aku melawan arus... nasib baik keter x banyak... selamat gak den...

hari ni kiter tgk plak aper dugaan nak jadi dekat aku lagi lps nih..hahahha
adios..

No comments:

Post a Comment