Amplog

hahahahahalohahahahahha :p

hari ni aku baru nak try amplog... mcm blog jugak, tapi ni direct link dgn fb... betul ker???itu aku tak tahu coz aku baru nak try hahahahaha...sori pasal aku tak tahu plak nak bercerita aper.. serisusly aku memang agak tertekan... tertekan untuk tinggalkan TMPoint kajang yang bagi aku terbest dan terbaik, selama aku pernah bekerja nih... Aku salute staff dekat sana gegila... aku dah kejer dkt banyak tmpoint tapi kajang stil the best....

First of all, aku dekat sini nak ucap terima kasih dkt En. Haizi... seorang CSE yang terbaik yang pernah aku jumpa... Seorang CSE yang paling aku respect...Seriusly aku berbangga berada di bawah jagaan En Haizi...

Kedua, aku nak ucapkan terima kasih kepada semua team leader, abang nizam,kak normah dan abang arif...diorang merupakan team leader yang tegas...hahaha... tambah2 kalau kener sound dengan abg nizam...pergh... makan dalam smpi sakit perut dowh... hahahaha...MC terus aku... tapi abang nizam terbaik... Korang takkan jumper team leader terbaik cam abg nizam...

ketiga, orang2 gila dekat tmpoint yang kini dah tgl 2 orang jer...hahahahaha... Abang epul dan abg rahim... Masuk air tapi time kejer terbaik... Sorilah bang takleh nak gegila dengan korang lagi... N bang rahim, tolong tgkkan boy k...

Tak aku luper gak wan dan boy... thanks pasal korang jadi kawan aku selepas khan pergi... thanks so much...aku takkan luper korang, serius...aku memang takkan luper korang...

kepada akak2 yang berada di TMPoint kajang... terima kasih kerana sudi jadi akak kepada saya secara paksa(hahahahah)... terima kasih kerana sudi beri tunjuk ajar dekat saya... Saya mintak maaf kalau sepanjang saya bekerja saya banyak menyusahkan akak, terutamanya kak kema dan kak tim...kak dayang plak, thanks pasal sudi jadi akak merangkap penasihat peribadi saya...

aku tak pasti samaada aku akan dapat gembira ke tidak dekat TMPoint baru tapi yang pasti aku takkan segembira ketika aku di TMPOINT KAJANG... thanks

No comments:

Post a Comment