Manusia

dude..

hahahaha

aku sebenarnye dah janji yg aku ni x nak post jiwang2 lagi... koz tu bukan jiwa aku yang dah lamer bergelumang dgn muzik underground... but lately aku terasa aku ingin nak post pasal der..some crazy girls yg secara x sengaja telah mnceria kan hidup aku .. Sebenarnya dia bukan crazy, tetapi cara pemikiran yang gegila ckit... tapi aku suka coz aku terhibur dgn telatah der...

by the way, mcm aku cakap r.. aku mls nak tulis jiwang2 nih. coz nanti akan ada member aku walaupun kitorg dah x sekali office, der akan baca apa yang aku update dlm blog nih... Tapi aku x kisah r coz aku nak diorg knal saper girl yg hadir dalam jiwa aku ni..

korang nampak bukan.. aku sebenarnya berbelah bagi... tu adalah satu sikap manusia..
bukan aku x suka tetapi tu adalah lumrah dimana manusia tu sendiri akan fikir something untuk kebaikan masing-masing.. kita sebagai manusia sering diberi pilihan dan kita akan cuba memilih yang terbaik utk kita, dan bila kita dapat peluang tu kita sendiri yang kena berusaha samaada kita nak menjayakan peluang itu atau tidak dan baki adalah doa di mana selepas kita berusaha, kita hendaklah berdoa dan redha dengan ketentuan yang ALLAH S.W.T tetapkan dapat atau tidak belakang cerita.

Andai kata kita dapat aper yang kiter usahakan, kita patut bersyukur, andai kita tidak dapat apa yang kita usahakan kita kaji balik dan muhasabah diri apa yang telah kita lakukan sehingga kita tidak berjaya. Dan usaha balik. Andai kata tidak berjaya gak, maknanya itu bukan jodoh kita. Kita kena terima ketentuan yg Allah telah tetapkan, kerna itu mungkin bukan jodoh kita..

xper r
aku dah cam lari tajuk jer,, k. bye

No comments:

Post a Comment